Nacházíte se zde: Úvod Vše o nákupu Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
Jak správně reklamovat zboží
Příhlášení
Popis problému
Tisk reklamačního protokolu
Zaslání zboží
Časté dotazy
Reklamace produktu
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamace vyřizujeme obvykle do 14 dnů, nejdéle však do 30 kalendářních dnů.
Lze urychlit dobu reklamace?
Pro urychlení a bezproblémové vyřízení reklamace je nutné řádně vyplnit reklamační formulář a podrobné informace o závadě produktu.
Kde mám reklamaci uplatnit?
Objednávku můžete reklamovat prostřednictvím vašeho klientského účtu. Najděte objednávku s produktem, který chcete reklamovat a systém vám pomůže vytvořit reklamační protokol. Můžete nás ale také kontaktovat buď telefonicky, nebo na e-mail.
Můžete nás, ale také kontaktovat buď telefonicky, nebo na e-mail.
Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?
Při reklamaci stačí doložit, že bylo zboží nakoupeno skutečně na našem e-shopu a to např. výpisem z účtu, nebo originálním obalem zboží.
Jak funguje předání a doprava reklamací?
Kupující doručuje reklamované zboží osobně nebo dopravcem na vlastní náklady a nebezpečí. Zboží z oprávněné reklamace je zasláno zpět na náklady prodávajícího, zboží z neoprávněné reklamace bude kupujícímu zasláno zpět na jeho náklady.
Mohu sledovat stav reklamace?
Stav reklamace je možné sledovat ve vašem klientském účtu.
Mám v zařízení data, přijdu o ně v rámci opravy?
Za uchování dat v rámci opravy nezodpovídáme. Při opravě či reklamaci by zároveň mělo být zařízení uvedeno do výchozího/továrního nastavení.
Dotazy k objednávkám
Poradíte mi s výběrem produktu?
S výběrem vhodného produktu vám rádi pomůžeme. Svůj dotaz nám můžete zaslat na e-mail, nebo nám přímo zavolejte.
Jaká je dodací lhůta zboží?
Dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu platby a dopravy a skladové zásobě. Zboží, které máme skladem, expedujeme zpravidla do druhého dne od jeho uhrazení, přičemž dodací lhůta se pohybuje v rozmezí od 1 až 3 pracovních dnů. U platby na dobírku expedujeme zboží skladem rovněž do druhého dne.
Je možný nákup zboží na splátky?
Našim zákazníkům nákup na splátky nenabízíme.
Kde můžu sledovat průběh objednávky?
Svoji objednávku můžete sledovat ve svém klientském účtu, který se vytvoří automaticky po vytvoření vaší objednávky. Přihlásíte se do něj jednoduše svojí e-mailovou adresou.
Co dělat, když nejde zaplatit platební kartou?
Pokud při úhradě objednávky narazíte na problém, neváhejte nás kontaktovat buď telefonicky, nebo na e-mail.
Jaká je lhůta pro vyzvednutí objednávky na výdejním místě?
Možnost vyzvednutí objednávky na výdejním místě bývá zpravidla 7 dnů. Pokud potřebujete termín pro vyzvednutí prodloužit, kontaktujte nás včas telefonicky, nebo na e-mail.
Jak zjistím, že jste přijali platbu za objednávku?
Při úhradě objednávky pomocí bankovního převodu obdržíte potvrzení o platbě včetně daňového dokladu přímo do vašeho e-mailu. Při platbě kartou online uvidíte potvrzení o zaplacení ihned v rámci platební brány.
Lze změnit způsob platby nebo místo dodání?
V případě jakékoli změny u objednávky nás, prosím, kontaktujte buď telefonicky, nebo na e-mail. Zároveň mějte vždy připraveno číslo Vaší objednávky.
Jak mohu zrušit svou objednávku?
Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás včas telefonicky, nebo na e-mail.
Vrácení produktu
Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14 dnech?
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodů. Nesmí se však jednat o zboží vyráběné na zakázku či zboží upravované dle potřeb zákazníka. Též na potraviny a nápoje se 14denní doba odstoupení od smlouvy neuplatňuje.
V jakých případech nedostanu zpět celou částku?
Obchodník není povinen zákazníkovi vrátit celou částku, pokud bude při reklamaci zjištěno poškození způsobené neodborným zacházením neslučující se s návodem k obsluze či opotřebení způsobené běžným používáním výrobku.
Co když mi chybí příslušenství?
Pokud jste k objednanému výrobku neobdrželi kompletní příslušenství, neváhejte nás o tom kontaktovat a my s vámi problém vyřešíme.
Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?
Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech nelze pokud zákazník výslovně souhlasí s poskytnutím určité služby před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a služba už byla zároveň využita. Týká se to např. oprav spotřebičů, rezervací ubytování na konkrétní termín, zakoupení lístků do kina atd.
Dále není možné odstoupit od smlouvy v případě potravinářských a nápojářských výrobků, produktů hygienické povahy, nebo u zboží vyráběného či upravovaného na zakázku.
Je nutné vracet zboží v originálním balení?
Zákazník není povinen vracet zboží v originálním obale. Je však zapotřebí, aby vracený produkt byl důkladně zabalený, aby se předešlo jeho možnému poničení při přepravě.
Kdy a jak dostanu peníze zpět?
V případě uznání reklamace jsou zákazníkovy vráceny peníze včetně počátečních nákladů na dodání zboží nejpozději do 14 dnů, a to stejným způsobem, jakým hradil objednávku.
Kam mám zboží zaslat?
Zboží posílejte na adresu sídla obchodní společnosti, která provozuje e-shop Anlenia.cz:
investia publishing, s. r. o.
Malechov 7
339 01 Dolany